
Storingen en onderhoud BGT
Overzicht van actuele storingen en gepland onderhoud van de Basisregistratie Grootschalige topografie (BGT). U kunt storingen en onderhoud van de BGT ook direct ontvangen door u te abonneren op de RSS-feed.
Gemelde Storingen
Gepland Onderhoud
Op woensdag 24 september zijn tussen 11.00 en 13.00 uur de LV-BGT Controle en de LV BGT ETO niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit.
LV BGT ETO
Doet u tijdens dit onderhoud een aanlevering op het Ketentestportaal van BRAVO dan verwerken wij deze na de onbeschikbaarheidsperiode.
LV-BGT Controle
Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om aanleveringen te controleren.
Op woensdag 10 september zijn tussen 20.00 uur en 21.00 uur diverse diensten niet of verminderd beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.
Webwinkel
Doet u tijdens dit onderhoud een bestelling in onze webwinkel? Dan versturen we die zodra het onderhoud klaar is.
Aanbieden van stukken (SYVAS)
Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om met SYVAS elektronische stukken aan te bieden via Mijn Kadaster.
Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer
De Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer zijn niet beschikbaar.
BRK Notificaties
Abonnementen worden niet verzonden tijdens het onderhoud. Wij adviseren u om te wachten tot na het onderhoud als u een abonnement wil afsluiten.
BRK-PB
Het beheerportaal BRK-PB is niet beschikbaar.
LV BAG
De BAG Digilevering berichten worden later verzonden.
KLIC
Door onderhoud zijn KLIC-diensten via Mijn Kadaster beperkt beschikbaar.
Bent u grondroerder?
U kunt na het inloggen op Mijn Kadaster geen gebruik maken van:
- KLIC-online
- via B2B KLIC-aanvragen doen
- de Externe Testomgeving (ETO)
Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, en kies voor optie 1.
Bent u netbeheerder?
U kunt via de API
- geen berichten opvragen of aanbieden
- geen gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO)
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL-API hervatten.
U kunt na inloggen via Mijn Kadaster geen gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO).
LV-WOZ en LV-WOZ ETO
Tijdens het onderhoud zijn de meeste van onze producten gewoon beschikbaar. Belangrijke informatie over een aantal specifieke producten leest u hieronder:
Mutatielevering bronhouders, Massale bevraging en Digilevering
Het is voor de diensten Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijk om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen tijdens het onderhoud. Door gebruik van het ebMS-protocol zal het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aanbieden. Hier hoeft u niets voor te doen. Massale vraagberichten, Synchronisatie- en dienstberichten die zijn geleverd voor de start van het onderhoud (bevestigd met een ack) worden gewoon verwerkt.
Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in de wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere:
- Digilevering berichten
- Foutmeldingen
- Antwoorden op Massale bevragingen
Contact
Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.
Stel uw vragen over de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT) aan onze specialisten:
- telefoonnummer BGT: 088 - 183 46 00
- via het contactformulier van de klantenservice BGT