
Storingen en onderhoud
Een overzicht van alle storingen en gepland onderhoud bij het Kadaster.
Gemelde Storingen
Op 16 juli is een notariële verklaring van naamswijziging ingeschreven met als partij de Volksbank N.V. Deze verklaring is ingeschreven in register hypotheken 3 in deel 89699 nummer 147. Vanwege het groot aantal betrokken hypotheken is het stuk nog niet volledig gesignaleerd en verwerkt. Een inhoudelijk gelijkluidende verklaring is ingeschreven in register hypotheken 4 in deel 91652 nummer 102. Dit stuk is wel volledig verwerkt.
Gepland Onderhoud
Op vrijdag 25 juli zijn tussen 18.00 en 22.00 uur diverse diensten niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn. Let op: de dienst LV-WOZ voert aanvullend onderhoud uit. Dit onderhoud start om 17.00 uur.
Webwinkel
De webwinkel is tijdens het onderhoud niet beschikbaar.
Aanbieden van stukken (SYVAS)
Het is niet mogelijk om met SYVAS elektronische stukken aan te bieden via Mijn Kadaster tijdens het onderhoud.
Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer
De Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer zijn tijdens het onderhoud niet beschikbaar.
BRK Notificaties
Abonnementen worden tijdens het onderhoud niet verzonden. Wij adviseren u om na 22.00 uur abonnementen af te sluiten.
LV BAG
U kunt tijdens het onderhoud geen gebruik maken van:
- BAG Extracten bestellen en downloaden
- BAG Digilevering
- BAG Kernvoorziening
Wij adviseren om tijdens het onderhoud geen mutaties naar de LV BAG te sturen.
KLIC
Bent u grondroerder?
U kunt tijdens het onderhoud geen gebruik maken van:
- KLIC-online
- de online KLIC-viewer
- de Externe Testomgeving (ETO)
Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, optie 1.
Bent u netbeheerder?
U kunt geen:
- berichten opvragen of aanbieden via de BMKL-API.
- netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening
- gebruik maken van de ETO
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.
LV-WOZ en LV-WOZ ETO
De LV-WOZ Externe Test- en Productie-omgeving en al onze producten zijn tijdens het onderhoud tussen 17.00 en 20.30 uur niet of verminderd beschikbaar.
In- en uitgaand berichtenverkeer.
Het is voor de diensten Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijk om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen tijdens het onderhoud. Door gebruik van het ebMS-protocol zal het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aanbieden. Hier hoeft u niets voor te doen. Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in de wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere:
- Digilevering berichten
- Foutmeldingen
- Antwoorden op Massale bevragingen
Onderbreken van diensten.
Wanneer het onderhoud start wordt de productie van antwoordberichten voor Massale bevraging afgebroken. Wij herstarten deze na afloop van het onderhoud. U kunt uw levering hierdoor later ontvangen. Pas na afloop van het onderhoud is het mogelijk om de antwoorden te downloaden. Rapportages uit de RapportageApp die niet zijn afgerond voor de start van het onderhoud moet u na het onderhoud opnieuw aanvragen, deze worden niet herstart.
Zondag 20 juli zijn tussen 06.00 en 07.00 uur diverse diensten niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.
Webwinkel
Bestellingen worden niet geleverd tussen 06.00 en 07.00 uur. U kunt wel producten bestellen tijdens het onderhoud. Deze worden na 07.00 uur geleverd.
Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer
De archiefviewer en erfdienstbaarhedenviewer zijn niet beschikbaar tijdens het onderhoud.
BRK Notificaties
Abonnementen worden tijdens het onderhoud niet verzonden. Na 07.00 uur kunt u weer abonnementen afsluiten.
LV BAG
Tijdens het onderhoud kunt u geen BAG Extracten bestellen en downloaden. De BAG Digilevering berichten worden later verzonden. De kernvoorziening is minder beschikbaar. U kunt het beste tijdens het onderhoud geen mutaties naar de LV BAG te sturen.
KLIC
Bent u grondroerder?
U kunt geen gebruik maken van:
- KLIC-online
- de online KLIC-viewer
- de Externe Testomgeving (ETO)
Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080 en kies optie 1.
Bent u netbeheerder?
U kunt geen:
- berichten opvragen of aanbieden via de BMKL-API. U krijgt een foutmelding
- netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening
- gebruik maken van de ETO
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.
LV-WOZ en LV-WOZ ETO
Tijdens het onderhoud zijn niet beschikbaar:
- Massale bevraging
- Mutatielevering bronhouders
- WOZ Digilevering
Het is voor Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijke om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen tijdens het onderhouds. Door gebruik van het ebMS-protocol zal het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aanbieden. Hier hoeft u niets voor te doen. Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in de wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere:
- digilevering berichten
- foutmeldingen
- antwoorden op Massale bevragingen
Onze overige diensten zullen tijdens het onderhoud grotendeels beschikbaar blijven. Dit betreft:
- BevragingsApp
- RapportageApp
- Beheeromgeving – Zwevende Subjecten App
- Individuele bevraging
- WOZ Terugmeldingen
- WOZ API Bevragen
- WOZ-Waardeloket
Mogelijk zijn deze diensten tijdens het onderhoud kort niet beschikbaar. Omdat er geen nieuwe mutatieberichten verwerkt worden zal de informatie via deze diensten mogelijk minder actueel zijn.
Door onderhoud is KLIC op dinsdag 15 juli vanaf 18.00 uur tot 21.30 uur niet beschikbaar.
Bent u grondroerder?
KLIC-online de online KLIC-viewer de Externe Testomgeving (ETO)
Bent u netbeheerder?
berichten opvragen of aanbieden via de BMKL-API netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening gebruik maken van de ETO
Meer informatie
Voor meer informatie kijkt u op Github.
Contact
Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.
Stel uw vragen via onze algemene kanalen. U krijgt zo snel mogelijk antwoord. Kunnen we uw vraag niet direct beantwoorden? Dan verwijzen we u door naar een van onze gespecialiseerde klantenservices.
- telefoonnummer: 088 - 183 22 00
- via het contactformulier van klantenservice Kadaster
- via X: @KadasterWebCare