
Storingen en onderhoud KLIC
Overzicht van alle storingen en gepland onderhoud van KLIC. U kunt meldingen ontvangen via RSS als er een nieuw item wordt gepubliceerd op deze pagina.
Kijk voor meer informatie over releases ook op de pagina KLIC releasenotes.
Gemelde Storingen
Gepland Onderhoud
Op woensdag 10 september zijn tussen 20.00 uur en 21.00 uur diverse diensten niet of verminderd beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.
Webwinkel
Doet u tijdens dit onderhoud een bestelling in onze webwinkel? Dan versturen we die zodra het onderhoud klaar is.
Aanbieden van stukken (SYVAS)
Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om met SYVAS elektronische stukken aan te bieden via Mijn Kadaster.
Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer
De Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer zijn niet beschikbaar.
BRK Notificaties
Abonnementen worden niet verzonden tijdens het onderhoud. Wij adviseren u om te wachten tot na het onderhoud als u een abonnement wil afsluiten.
BRK-PB
Het beheerportaal BRK-PB is niet beschikbaar.
LV BAG
De BAG Digilevering berichten worden later verzonden.
KLIC
Door onderhoud zijn KLIC-diensten via Mijn Kadaster beperkt beschikbaar.
Bent u grondroerder?
U kunt na het inloggen op Mijn Kadaster geen gebruik maken van:
- KLIC-online
- via B2B KLIC-aanvragen doen
- de Externe Testomgeving (ETO)
Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, en kies voor optie 1.
Bent u netbeheerder?
U kunt via de API
- geen berichten opvragen of aanbieden
- geen gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO)
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL-API hervatten.
U kunt na inloggen via Mijn Kadaster geen gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO).
LV-WOZ en LV-WOZ ETO
Tijdens het onderhoud zijn de meeste van onze producten gewoon beschikbaar. Belangrijke informatie over een aantal specifieke producten leest u hieronder:
Mutatielevering bronhouders, Massale bevraging en Digilevering
Het is voor de diensten Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijk om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen tijdens het onderhoud. Door gebruik van het ebMS-protocol zal het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aanbieden. Hier hoeft u niets voor te doen. Massale vraagberichten, Synchronisatie- en dienstberichten die zijn geleverd voor de start van het onderhoud (bevestigd met een ack) worden gewoon verwerkt.
Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in de wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere:
- Digilevering berichten
- Foutmeldingen
- Antwoorden op Massale bevragingen
Contact
Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.
Stel uw vragen over KLIC, kabels en leidingen aan onze specialisten:
- telefoonnummer: 0800 - 0080 optie 2, van 8.00 uur tot 17.00 uur
- via het contactformulier van klantenservice KLIC