Terug naar vorige pagina

Storingen en onderhoud LV-WOZ

Overzicht van actuele storingen en gepland onderhoud van de Landelijke Voorziening WOZ (LV-WOZ).

Kijk voor meer informatie over releases en gepland onderhoud ook op de WOZ servicepagina.

Gemelde Storingen

Datum en tijd
Omschrijving
Status

Gepland Onderhoud

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 10-09-2025, 20.00 uur Status: In Behandeling

Op woensdag 10 september zijn tussen 20.00 uur en 21.00 uur diverse diensten niet of verminderd beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.

Webwinkel

Doet u tijdens dit onderhoud een bestelling in onze webwinkel? Dan versturen we die zodra het onderhoud klaar is.

Aanbieden van stukken (SYVAS)

Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om met SYVAS elektronische stukken aan te bieden via Mijn Kadaster.

Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer

De Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer zijn niet beschikbaar.

BRK Notificaties

Abonnementen worden niet verzonden tijdens het onderhoud. Wij adviseren u om te wachten tot na het onderhoud als u een abonnement wil afsluiten.

BRK-PB

Het beheerportaal BRK-PB is niet beschikbaar.

LV BAG

De BAG Digilevering berichten worden later verzonden.

KLIC

Door onderhoud zijn KLIC-diensten via Mijn Kadaster beperkt beschikbaar.

Bent u grondroerder?

U kunt na het inloggen op Mijn Kadaster geen gebruik maken van:

  • KLIC-online
  • via B2B KLIC-aanvragen doen
  • de Externe Testomgeving (ETO)

Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, en kies voor optie 1.

Bent u netbeheerder?

U kunt via de API

  • geen berichten opvragen of aanbieden
  • geen gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO)

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL-API hervatten.

U kunt na inloggen via Mijn Kadaster geen gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO).

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

Tijdens het onderhoud zijn de meeste van onze producten gewoon beschikbaar. Belangrijke informatie over een aantal specifieke producten leest u hieronder:

Mutatielevering bronhouders, Massale bevraging en Digilevering

Het is voor de diensten Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijk om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen tijdens het onderhoud. Door gebruik van het ebMS-protocol zal het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aanbieden. Hier hoeft u niets voor te doen. Massale vraagberichten, Synchronisatie- en dienstberichten die zijn geleverd voor de start van het onderhoud (bevestigd met een ack) worden gewoon verwerkt.

Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in de wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere:

  • Digilevering berichten
  • Foutmeldingen
  • Antwoorden op Massale bevragingen
Datum en tijd: 05-09-2025, 08.30 uur Status: Uitgevoerd

Op vrijdagochtend 5 september voeren we tussen 8.30 en 12.00 uur onderhoud uit aan onze systemen. Onze diensten zijn tijdens het onderhoud niet beschikbaar.

  • Mutatieberichten die u tijdens het onderhoud aanlevert, pakken we na het onderhoud op.
  • Massale bevragingen die tijdens het onderhoud nog lopen worden afgebroken. Deze herstarten wij na het onderhoud.
  • Aanvragen in de RapportageApp worden ook afgebroken als zij nog lopen tijdens het onderhoud. Deze herstarten we niet en moet u na afloop opnieuw aanvragen.

Klantenservice WOZ

Stel uw vragen over de Basisregistratie Waarde Onroerende Zaken (WOZ) aan onze specialisten.