Terug naar vorige pagina

Storingen en onderhoud WOZ+

Overzicht van actuele storingen en gepland onderhoud van WOZ+ voor bronhouders

Kijk voor meer informatie over releases en gepland onderhoud ook op de WOZ+ servicepagina.

Gemelde Storingen

Datum en tijd
Omschrijving
Status

Gepland Onderhoud

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 07-06-2025, 07.45 uur Status: Uitgevoerd

Op zaterdag 7 juni zijn diverse diensten op verschillende tijden niet beschikbaar. We voeren dan groot onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.

Mijn Kadaster en Kadaster websites

Tussen 8.00 en 11.00 uur zijn Mijn Kadaster en alle achterliggende diensten niet beschikbaar. Ook diverse websites van het Kadaster, waaronder www.kadaster.nl en www.pdok.nl, zijn niet bereikbaar.

Kadaster-On-Line, KIK-Inzage en BRK bevragen

Tussen 8.00 en 18.00 uur zijn Kadaster-on-line, KIK-Inzage en BRK Bevragen niet beschikbaar. Wij adviseren u om uw producten voor of na dit onderhoud aan te vragen.

De Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer

Tussen 8.00 en 18.00 uur zijn Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer beide niet beschikbaar.

SYVAS

  • Tussen 8.00 en 11.00 uur is het aanbieden van stukken niet mogelijk.
  • Tussen 15.00 en 18.00 uur is aanbieden van stukken via SYVAS wel mogelijk maar ontvangt u geen BVO of BVI. Deze worden na het onderhoud alsnog verstuurd. 

BGT-LV

Tussen 8.00 en 18.00 uur is de BGT-LV niet beschikbaar. U kunt gedurende deze periode wel mutaties aanleveren, maar deze worden tijdens het onderhoud niet geregistreerd. Na afloop van het onderhoud worden de mutaties alsnog verwerkt.

BRK Levering

Tussen 15.00 en 18.00 uur is de afgifteservice (GDS2) niet beschikbaar. Mocht u tijdens de werkzaamheden bestanden/mutaties vanaf GDS aan het downloaden zijn, dan wordt dit proces onderbroken. U bent zelf verantwoordelijk voor het opnieuw starten van eventuele onderbroken downloadprocessen.

Generieke Download Service (GDS)

Tussen 15.00 en 18.00 uur is het generieke download Service (GDS) niet beschikbaar.

KLIC

Als grondroerder kunt u tussen 07.45 en 19.00 uur geen gebruik maken van:
•    KLIC-online 
•    de online KLIC-viewer 
•    de Externe Testomgeving (ETO) 
 
Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, optie 1.  
 
Als netbeheerder kunt u tussen 07.45 en 19.00 uur geen:
•    berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt dan een foutmelding.
•    netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening
•    gebruik maken van de ETO 
 
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL-API hervatten.

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

Tussen 8.00 en 18.00 uur voeren wij onderhoud uit 

  • U kunt geen berichten insturen via Mutatieverwerking LV-WOZ en Massale Bevragingen. Volgens het ebMS-protocol worden deze na het onderhoud verwerkt zodra zij opnieuw aangeboden worden. Hiervoor hoeft u niets te doen. Afgeronde Massale bevragingen kunt u niet downloaden tijdens het onderhoud.  
  • De berichtenstroom van Digilevering zetten wij stil tijdens het onderhoud. Uw berichten verzenden we na afloop.
  • Tussen 8.00 en 18.00 uur zijn de BevragingsApp, RapportageApp, WOZ Beheer, WOZ Terugmeldingen, Individuele bevraging, Mijn Overheid en WOZ API huidige bevragingen niet beschikbaar.

LV-BAG

Tussen 8.00 en 18.00 uur kunt u als bronhouder geen bijlagen bij een terugmelding bekijken of uploaden. Terugmelders kunnen in deze periode geen bijlage meesturen met hun terugmelding.

Webwinkel

Tussen 8.00 en 18.00 uur is de Webwinkel niet beschikbaar.

Excuses voor het ongemak.